zaterdag 21 november 2009

Agenda item: Flavourites live


Jij hebt vast al van de website Flavourites gehoord. Zo niet, dan moet je echt even snel een kijkje nemen op de online etalage met de meest geweldige webshops, Flavourites.nl. Extra leuk: tot en met zondag kun je live webshoppen tijdens

een nieuw en origineel event: Flavourites LIVE. Kaarten zijn voor tien euro aan de deur verkrijgbaar.

Wat kun je verwachten?
In het World Fashion Centre Amsterdam komt de virtuele shopwereld van Flavourites écht tot leven. Meer dan 140 leuke webshops op het gebied van fashion, interieur en cadeautjes pakken uit met nieuwe collecties, unieke producten, live-aanbiedingen en wedstrijden. Ontmoet je favoriete webshop in het echt, pas én koop dat leuke jurkje dat je normaal alleen online kunt kopen en shop al je unieke sint- en kerstcadeautjes in één keer...

Mij klinkt Flavourites LIVE als muziek in de oren. Webshoppen is al leuk, maar live webshoppen lijkt me nog veel leuker. Of ik erheen ga weet ik nog niet. Donderdag heb ik mijn afstudeerpresentatie en morgen ga ik al naar de Margriet Winterfair.


Laat jij me weten hoe het was?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget