dinsdag 17 november 2009

Shoptip: Blond Amsterdam thuisagenda


Eén kaart, dat was mijn vangst met kerst vorig jaar. Eén kerstkaart. Met een uitgebreide tekst, dat dan weer wel. Vroeger kon ik mijn muur behangen met alle kerstkaartjes. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ikzelf ook al twee jaar geen kerstkaarten meer verstuur. Maar dit jaar heb ik me voorgenomen er een heel dagje van te maken: kerstmuziek aan, kerstkransjes op tafel (voor de vorm, ik vind ze niet zo lekker) en aan de slag met mijn gouden pen.

Stap één is al gezet. Ik heb de postzegels al in huis. Dat dat meer eigen belang is, zou ik eigenlijk niet moeten vertellen natuurlijk. Bij drie velletjes krijg je namelijk
een heuse Blond Amsterdam thuisagenda gratis. En die is leuk! Voor jezelf, voor in de schoen of onder de kerstboom: iedereen wordt opgevrolijkt door de Blonde tekeningen. Wel opschieten, want volgens het TNT-personeel vliegt ie de postkantoren uit.




Klik op de afbeelding voor een vergroting


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget