vrijdag 11 december 2009

Bourjois, Rendez-vous à Paris

Om het 140-jarig bestaan van Bourjois te vieren lanceerde het make-up merk vorig jaar de Collection Vintage. Ik mag mezelf trotse eigenaar noemen van het onderstaande doosje mét inhoud. Natuurlijk probeert Bourjois make-up verslaafden opnieuw te verleiden, deze keer met de Rendez-vous à Paris collectie...

De collectie bestaat uit een beperkte oplage unieke dekseltjes, ontworpen door kunstenares en illustratrice Nathalie Lété. De doosjes zijn, zoals de naam al doet vermoeden, gebaseerd op 'de geboortestad' van Bourjois, Parijs. Ben jij gek op Parijs én make-up, dan moet dit toch wel de ideale combi zijn.

Klik op de afbeelding voor een vergroting


De gelimiteerde collectie Rendez-vous à Paris is te koop voor €10,30 per doosje. Je kunt ze ook op Asos.com bestellen voor £5.85 (ongeveer 6,50 euro).

1 opmerking:

  1. Ik wil! Ik wil! Ik wil! :)

    Ik zie te veel leuke dingen op jouw blog voorbij komen... Niet goed voor mijn portemonnee.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget