zondag 13 december 2009

Lazy Sunsay Shopping: X-Mas Wishlist part 2


Ik zal vast niet alle spulletjes krijgen die ik voor Kerst heb gevraagd. Mijn wensenlijstje is namelijk belachelijk lang. Teveel leuke hebbedingetjes dit jaar. Maar nu is het tenminste wel een verrassing wàt ik krijg. Van tevoren precies weten wat er in welk pakje zit, is ook niet leuk natuurlijk.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Wat staat er op jouw wishlist?


Pssst. Hier kun je mijn X-Mas wishlist part 1 bekijken. »  

2 opmerkingen:

  1. Ik moet echt nog een verlanglijstje maken, maar het liefst kruis ik het hele krantje van Lush aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk he. Ik moet me echt inhouden als ik in de Lush-winkel sta. ;-) De shopping staat er trouwens nu wel, was 'm net vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget