dinsdag 22 december 2009

Leuk om te zien: trailer Alice in Wonderland



Ik moet toegeven dat ik Alice in Wonderland nooit heb gelezen. Waarom? Tja, het verhaal sprak me gewoon niet echt aan. Ik heb gehoord dat er zelfs al 23 films en televisieseries zijn gemaakt over het boek van Lewis Carroll. En alle 23 heb ìk ze niet gezien. Maar nu heeft Tim Burton - de man achter Edward Scissorhands, Big Fish en Charlie and the Chocolate Factory - Alice in Wonderland in een, jawel, Tim Burton jasje gegoten. Samen met Johnny Depp en Anne Hathaway zorgt hij ervoor dat ik de film absoluut in de bioscoop ga bekijken.





Alice in Wonderland nog even in het kort
Alice is 19 jaar oud wanneer ze op het punt staat om zich te verloven. Ze wil geen verloving en dus vlucht ze. Ze volgt de White Rabbit tot in Wonderland. Tien jaar eerder was ze ook al eens in Wonderland geweest, maar Alice herinnert zich dat niet meer. Destijds regeerde de White Queen in Wonderland, maar nu is ze van haar troon gestoten door haar zus, de Red Queen. Samen met andere bekende inwoners van Wonderland, zoals de Mad Hatter en de Cheshire Cat, moet ze proberen de macht van de White Queen te herstellen.



Wie weet heb je de trailer al gezien. Zo niet, dan kun je 'm hieronder bekijken. 





Vanaf maart 2010 draait Alice in Wonderland in alle bioscopen. Ga jij erheen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget