maandag 7 december 2009

Monday's Magic Movie: op de redactie van Flow

Wat werd er veel gereageerd, toen het tijdschrift Flow voor het eerst in de schappen lag. Vooral de 'lege' pagina's in het blad, waren het mikpunt van commentaar en ironie. Maar deze nieuwe manier van bladenmaken slaat duidelijk aan; Flow bestaat inmiddels een jaar en het tijdschrift wordt ontzettend goed verkocht. En terecht, vind ik. Ik koop het tijdschrift echt als cadeautje voor mezelf. Een heerlijk moment is het, wanneer ik op de bank plof, met het nieuwe nummer. Flow inspireert en zet aan tot knippen, kleuren en plakken. Kinderdingen, voor volwassenen. Maar tegelijkertijd brengt Flow mij een moment van rust en ontspanning.

Flow nummer 7 ligt alweer even in de winkel. Astrid van der Hulst en Irene Smit, de makers en bedenkers van het blad, hebben deze jubileumeditie volgestopt met fijne extra's. Wat dacht je bijvoorbeeld van
een kleurboek voor volwassenen, cadeaulabels met illustraties en uitscheurbaar briefpapier?

Ook leuk: het 'achter de schermen'-filmpje van Flow ter ere van het 1-jarig bestaan:


2 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens. Prachtig blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Blog!
    Veel te bekijken..... en Flow?:
    DE uitvinding.!


    Groeten Maudemoiselle
    http://kerstdesign.hyves.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget