woensdag 2 december 2009

Nieuw: Rosebud Salve in een tube



Je kent de fijne 'Salve' van Smith's Rosebud vast wel. Het zijn multi-purpose zalfjes: je kunt ze onder andere gebruiken voor op droge lippen, maar ook tegen schrale plekjes, voor op brandwonden, en zelfs als hand- of voetcrèmes. Ik gebruik deze crème vooral als lippenbalm. Zonder zo'n blikje ga ik de deur niet uit, zeker niet nu het buiten weer kouder wordt.

Maar er is één groot nadeel: doordat de balsem in een tinnen blikje zit, is het een bron van bacteriën. De hele dag je vinger door het smeerseltje halen, is natuurlijk niet erg fris. Daarom komt het merk met iets nieuws:
Rosebud Salve in een tube! Leuk om toe te voegen aan je make-up stash, maar wat mij betreft geen vervanger voor het schattige blikje.



Voorlopig zijn de tubes nog niet in Nederland te koop. Houd in ieder geval de webshop KissKissBangBang.nl in de gaten.

2 opmerkingen:

  1. O, ik ben verslaafd aan Rosebud Salve! Ik heb het gouden tinnetje met aardbeiensmaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget