zaterdag 26 december 2009

Saturday's shoptip: Simple Diary



Misschien herkenbaar: iedere keer opnieuw neem je jezelf voor om nu écht elke dag in je dagboek te schrijven. Na een aantal weken, ben je blij als je één keer per week je persoonlijke belevingen op papier pent en inmiddels heb je het boekje al bijna een jaar niet meer aangeraakt.

Hoe komt dat toch? Te weinig tijd (waarschijnlijk excuus nummer één) of heb je er eigenlijk gewoon geen zin in? Helaas, ben ik ook zo'n niet-gedisciplineerde dagboekschrijver. Mijn sms'jes, Twitter-berichten en foto's dienen nu noodgedwongen als dagboek.

Ik heb misschien een oplossing gevonden voor al die gefrustreerde schrijvers:
Keel's Simple Diary. Dit invul-dagboek zorgt ervoor dat je snel en makkelijk je dag kunt omschrijven, ook als deze minder spannend was. Het klinkt misschien een beetje als een vriendenboekje, maar achteraf kun je heel goed teruglezen hoe je een dag hebt beleefd en daar gaat het bij een dagboek tenslotte om. Het stimuleert het schrijven, juist omdat het niet zoveel tijd kost.


Op deze site staat kun je de Simple Diary bestellen » 

2 opmerkingen:

  1. Klinkt heel erg leuk (:
    Ik ben zelf ook zo'n iemand.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat herken, ik heb tientallen van die halve boekjes! Dit lijkt me wel een leuk idee ja!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget