donderdag 17 december 2009

Thurday's tenderness: Brooke Shields @ Michael Jackson Memorial


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Ik had helemaal niets met Michael Jackson. Ik vond zijn muziek niet geweldig en ik vond hem er maar eng uitzien (dat vind ik eigenlijk nog steeds). Maar sinds de film 'Michael Jackson's This is it' is mijn mening veranderd. Ik wist niet dat hij zò muzikaal was. In de film zie je onder andere hoe hij zich overal mee bemoeit. Nee, niet op een nare manier, maar vriendelijk en oprecht. Hij houdt gewoon alle muzikale touwtjes in handen.

Tijdens zijn memorial sprak jeugdvriendin Brooke Shields over the King of Pop. Ik vond het een sterke vrouw, met mooie woorden. Haar speech maakte indruk op mij en bezorgt me, wanneer ik het filmpje bekijk, nog steeds kippenvel. Vandaar dat ik 'm voor jullie heb opgezocht:





Heb je een suggestie voor Thurday's tenderness? Mail dan je tip naar post@thebelljar.nl.

1 opmerking:

  1. Heb de film nog niet gezien, maar ga dit zeker nog doen..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget