donderdag 24 december 2009

Thursday's tenderness: Mickey's Christmas Carol

Vroeger kon ik bepaalde video's wel honderd keer kijken. Vaak waren het vreselijk zielige verhalen, zoals Scruffy (jeugdtrauma nummer één) en Mickey's Christmas Carol (jeugdtrauma nummer twee). Ok, ik ben een sentimentele muts, maar geloof me, deze films waren ook écht zielig. Nu zouden ze niet eens meer verkocht mogen worden: "Teveel drama en ellende, dat doe je een kind niet aan."

Ik heb een stukje van Mickey's Christmas Carol gevonden. Mr. Scrooge wordt geconfronteerd met zijn verleden en de dingen die hij anderen bewust of onbewust heeft aangedaan.
Bekijk het filmpje, dan leer je kleine Tim kennen. *snotter*

Mocht je na het zien van dit filmpje toch nog behoefte hebben aan het hele verhaal, dan moet je even zoeken op Youtube. *snif*

1 opmerking:

  1. haha Sruffiy was ook altijd mijn zielige film! Ik vond het altijd zo enorm er als hij vastzat in dat brandende huis!
    Maar ik ben ook lekker sentimenteel, volgens mijn moeder huilde ik vroeger zelfs al bij het lelijke eendje :') Omdat ik het zo zielig vond haha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget