vrijdag 8 januari 2010

Agenda item: Give me Liberty of London van Mac



Sinds kort het ik een nieuwe craze. Ik ben helemaal in love met het cosmeticamerk MAC. En dat is niet geheel onterecht. Neem bijvoorbeeld de collectie Give me Liberty of London. Wow, wow, wow! Ok, de kleuren zijn niet geheel mijn ding (op de nagellak na), maar de verpakkingen, ontworpen door Liberty of London, maken dat weer helemaal goed. Want hoe cute zijn de vogeltjes en kleurrijke bloemetjes?!

De collectie is pas vanaf april 2010 verkrijgbaar. Tot die tijd moet je het doen met het beeld hieronder.

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

2 opmerkingen:

  1. Ja, jammer dat de kleuren niet gewedig zo zijn. Vind ik dan. Anders heb ik natuurlijk een beter excuus om naar de winkel te rennen... Nu zou het alleen voor de heb zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget