vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig nieuwjaar!



2009 is alweer voorbij. Ik zeg het iedere keer weer, maar wat is 2009 snel voorbij gegaan. Het lijkt wel alsof elk jaar weer wat sneller gaat. Hebben jullie een gezellige jaarwisseling gehad? Ik kom net mijn bed uitgerold. De mascara zit onder mijn ogen geveegd en ik heb alweer een oliebol achter m'n kiezen.
Ik kan een aantal momenten in de categorie 'Mooiste herinnering van 2009' plaatsen.  Afgelopen jaar heb ik mijn twee poezen Nina en Penny aangeschaft, de beste keuze van dit jaar. Ik voel me soms net een bezorgde moeder, maar wat zorgen die twee voor gezellige, simpele momenten. Verder is mijn hond weer beter geworden. Het was niet zeker òf hij wel beter zou worden. Ohja, en ik ben afgestudeerd en mijn broer mag zich officieel hoofdagent noemen.

Aan goede voornemens doe ik niet. Ik mag de lat voor mezelf niet meer zo hoog leggen, heb ik besloten. Ik maak altijd al lijstjes. Lijstjes voor de boodschappen, lijstjes voor het huishouden, lijstjes voor TheBellJar.nl. Maar natuurlijk heb ik stiekem wel wat dingen in mijn hoofd. Zo hoop ik dat de website bekender wordt en dat ik een leuke baan zal vinden, waarbij ik daarnaast nog kan studeren. En verder? Gewoon flink genieten van mooie momenten, die altijd maar vanzelfsprekend lijken.

Heb jij goede voornemens? Wat is jouw mooiste herinnering uit 2009?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget