zaterdag 2 januari 2010

Eerste filmpje: X-Mas Presents



Ok, dit is het laatste Kerst-gerelateerde artikel dat ik schrijf (dat hoort bij Kerst 2009. Kerst 2010 val ik jullie natuurlijk weer lastig met mijn kerstige kriebels).

Het duurde even om een filmpje in elkaar te knallen. Ik moest behoorlijk wennen aan iMovie. Ik heb m'n vertrouwde 4,5 jaar oude iBook vervangen voor een nieuwe strakke MacBook Pro. Ook iMovie is behoorlijk vernieuwd. Vandaar dat ik nu pas met mijn X-Mas presents ga pronken.




Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit eerste filmpje vinden. Ik ga de kerstboom maar eens opruimen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga een beetje a la gerda smit door de spullen heen! hahaha :D
    Ik heb de raspberry bodyscrub en die vind ik persoonlijk heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) Ja fijn he! Vanochtend voor het eerst gebruikt. Lekker 's zomers!

    Ik vind de bodybutters van TBS überhaupt echt heerlijk. Jij had leuke spulletjes in de sale gekocht. In Den Haag was alles al op. :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget