vrijdag 15 januari 2010

Gave samenwerking: OPI en Dell


Samenwerkingen tussen merken komen erg vaak voor. Niet allemaal zijn ze even geslaagd, maar soms zijn ze juist erg origineel. Zo surfte ik langs de website van Opi. Gewoon om even hebberig te worden, van alle mooie nagellakjes. Maar ik spotte iets heel anders...

Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.

Namelijk de OPI shades voor op je Dell laptop. Erg gaaf! De omschrijving op de OPI site: "Customize your Dell laptop with your favorite OPI Nail Lacquer shade. It's a whole new accessory".

Vaak vind ik het zonde om een laptop te bedekken met een shade of sticker, maar deze zien er erg stylish uit. Je kunt kiezen uit heel veel verschillende kleuren en allemaal hebben ze een eigen fashionable naam, zoals we dat bij OPI gewend zijn.

Voor 85 dollar steek je jouw vertrouwde laptop in een geheel nieuw jasje. Of moet ik zeggen lakje? Kijk op Opi.com voor meer informatie »



Heb je een Mac? Dan vind je deze sticker misschien erg leuk »

1 opmerking:

  1. Dit doet me denken aan dat verhaal van die mevrouw die een auto kocht omdat haar nagels die dag dezelfde kleur hadden...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget