zondag 3 januari 2010

Gespot: butt covers

Tja, sommige mensen zullen het onzin vinden, anderen een gat in de markt (letterlijk en figuurlijk). In ieder geval is het een rage die precies past bij het preutse Amerika. Ik heb over de butt covers voor honden of katten...
Ja je leest het goed. Er zijn mensen die zich storen aan de "un-manicured back side" van hun huisdier. Nee dat zijn niet mijn woorden, dat is het verkooppraatje dat hoort bij de billenbedekker.
Persoonlijk kijk ik niet regelmatig naar het gapende gat van mijn huisdier. Het went vrij snel. Maar mocht jij je ogen er niet van af kunnen houden, dan kun je hier de butt covers bestellen » Of neem gewoon een kijkje om te lachen. Heb ik ook gedaan.

Vind jij dit een nuttig product?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget