zondag 31 januari 2010

Lazy Sunsay Shopping: Forever 21 T-shirts

Vriendin V. had het een tijdje terug over het Amerikaanse budget merk Forever 21. Nog nooit had ik ervan gehoord, maar volgens haar moest ik de naam zeker onthouden. Na wat googlen, moest ik V. volkomen gelijk geven. Forever 21 is leuk. Te leuk. Om gigantisch hebberig van te worden. Zelfs zo leuk, dat ik er meerdere 'Lazy Sunday Shoppings' van maak. Vandaag deel 1. Maak kennis met de Forever 21 T-shirts.

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Nieuwsgierig geworden en benieuwd naar de prijzen? Neem vooral even een kijkje op de website van Forever 21 »

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Geef je lijstje maar door voor in april haha ;)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. me luvs Forever 21!! ook al ben ik al 25 -__-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig ik zat toevallig wat te google en kwam op jou blog te recht en las dit! Ik ben op dit moment in de USA en heb een van de winkels van Forever 21 ontdekt en heb er al onwijs leuke dingen vandaan helemaal mijn winkel!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Manon: zit je voor langere tijd in de USA? Ik hoop eind mei naar NY te gaan, dan ga ik zeker dit merk bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tara,

    Ja ik zit hier al vanaf Dec ga rond begin mei weer terug naar ned! Ja moet je zeker doen! Onwijs leuke dingen voor weining geld!
    Heb al aardig wat kleding vandaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget