zaterdag 23 januari 2010

Mooi: Dinand en Carice, zucht.


Klik op de afbeelding voor een vergroting.
Prachtig, dat vond ik het duet van Carice van Houten en Dinand van Kane. Carice heeft de Academie voor Kleinkunst gedaan en dus kan ze ook zingen. Ja, ook dàt kan Carice.

Dinand schijnt gevraagd te hebben of Carice naar hem wil kijken en niet wil letten op de autocue. Geen probleem. Dinand. We kijken je diep, heel diep, in je ogen aan. Jaloezie? Een beetje. We zullen het maar op gezonde jaloezie houden.

Voor degene die het hebben gemist, of degene die opnieuw nog even willen zwijmelen, heb ik het optreden opgezocht...





Stiekem hoop ik dat ze ooit een stel worden. Zo niet, dan mag Dinand me altijd mailen. post@thebelljar.nl



2 opmerkingen:

  1. Ik ga dat duet meteen luisteren!

    Bedankt voor je reactie op mijn blog! En wat heb je zelf een veelzijdige, gezellige blog!

    Suusje Q.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker mooi!

    Carice was zichtbaar nerveus en ik dacht dat ze daarom zo naar Dinand keek. Om mij hem moed te vinden om te zingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget