zaterdag 16 januari 2010

Musthave Magazine: Flow nummer 1 2010


Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.

Meestal weet ik precies wanneer Flow in de winkels ligt. Het lijkt dan wel eeuwen te duren. Dat is altijd wanneer je op iets wacht, want ja, ik wacht altijd op de nieuwe Flow. Ik had jullie al verteld dat Flow een cadeautje voor mezelf is. Ik word er zo blij van; de artikelen, de shoptips, de illustraties, de creativiteit. Ik vind het dan ook meer dan terecht dat het de 'Lancering van het jaar' is geworden.

Bij het boodschappen doen, kijk ik altijd even bij de tijdschriften. Ik ben nu eenmaal een magazinejunkie, altijd al geweest. Mijn oog viel vrijwel meteen op de nieuwe Flow met op de voorkant schattige Matroesjka's. Ook dit nummer is echt een musthave! Klik op lees verder en ontdek wat er allemaal in Flow nummer 1 staat.


 Wat staat er deze maand in Flow?
  • Nieuw: Flow Leesclub
    Boekentips van Flow. 
  • Mensch durf te niksen
    Een beetje rondlummelen en dagdromen is goed voor een mens, maar kunnen we het nog wel? 
  • 1,2,3 Ohmmmmmm
    Altijd gedacht dat mediteren niet voor jou is weggelegd? Met een mini-cursus ben je maar 3 stappen verwijderd van deze rustgevende vaardigheid.
  • Dagboek plakken
    Ben je niet zo’n schrijver, maar zou je wel dolgraag een dagboek bijhouden, dan is er een superleuke manier: zonder pen, met schaar en lijm! 
  • Scheiden zonder schade
    Een kinderhart is niet zo gauw beschadigd bij een scheiding. Als het lukt om als volwassen mensen uit elkaar te gaan tenminste. 
  • En nu gaat het lukken
    Ze wil het zo graag, maar is het af te dwingen: meer mindful leven? Tanya Commandeur deed een maand lang verwoede pogingen. 
  • Gezonde Hollandse blos
    Helemaal waar: op de skipiste is de lucht zuiver en gezond. Maar een dagje Hollandse buitenlucht heeft hetzelfde heilzame effect van een dagje op de Alp!  
  • Flow extra's
    * Mindfulness-kalender 52 eenvoudige inzichten die helpen om komend jaar meer mindfulness in je leven te brengen.
    * Knipkunst cadeau. Mooi voor op je raam of een eenvoudige notitieboek: de transparante raamstickers van edelsmid Marije Geursen.
    * Altijd fijn om te hebben: mooi, blanco notitieboekje. Niet alleen om in te schrijven, maar ook om dingen in te plakken. Op het notitieboekje staan Matroesjka'a (leuk!)





Pssst. Vind je Flow ook zo geweldig? Dan is dit 'achter de schermen bij de redactie'-filmpje zeker de moeite waard om te bekijken »

1 opmerking:

  1. Ik ben ook groot fan! En pas geleden heb ik een abonnement cadeau gekregen... Whohooo!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget