vrijdag 22 januari 2010

Nieuw: Bling Bling Blond


Dat Blond Amsterdam vrolijk servies verkoopt, weten de meeste mensen al lang. Misschien heb je zelfs  een Blond shirtje in de kast hangen. Maar wist je al dat Blond Amsterdam nu ook sieraden verkoopt?

Bling Bling Blond, zoals de sieradenlijn heet, is opgezet in samenwerking met ‘Beadies’, ook twee creatieve vriendinnen uit Amsterdam. De collectie bestaat uit armbanden, kettingen en oorbellen. Er is veel gebruik gemaakt van allerlei soorten en kleuren kralen.

Het zijn inderdaad echte Beadies kettingen. Ik zie niet zo in, waarom de meiden van Blond Amsterdam hier hun naam aan verbinden en een onherkenbaar Blond labeltje aan hangen. Normaal gesproken ben ik weg van alles wat Blond ontwerpt, maar dit vind ik een beetje vergezocht. Daarnaast zijn de sieraden behoorlijk aan de prijzige kant.

Mocht jij de kettingen wél heel leuk vinden, wat ik me best kan voorstellen, en het geld ervoor overhebben, dan kun je ze kopen bij Douglas.

5 opmerkingen:

  1. Bling bling blond? Ahahaha!
    ik had beter verwacht van blond amsterdam...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt waar? Wat leuk dat ze nu ook sieraden ervan hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde via,via van de sieraden.
    Echt een supercool.
    Wat een fantastische aanvulling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb al 2 armbanden van, 2 necklaces en nu ook bijpassende oorbellen, echt heel gaf sieraden en van goede kwaliteit. Beadies geven zowiezo 3 manden garantie en je kan altijd terug als iets kapot gaat of opnieuw een draad doorheen wil laten trekken. Als je een kral ertussen wil hebhen is dat ook mogelijk, als het maar van de blond/beadies samenwerking collectie is.
    super mooi sieraden en elke verpakt in een prachtig mooi spiegel doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Binnenkort zijn ze ook verkrijgbaar via SieraadLabel.com....

    Deze nieuwe sieraden webshop komt binnenkort online! Met merken als Deriva, Juuuls, Dooor en dus Bling Bling Blond by beadies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget