zaterdag 9 januari 2010

Saturday's shoptip: Oceanus @ The Body Shop


Gisteren liep ik bij The Body Shop naar binnen. Even kijken of ze nog fijne producten in de sale hadden. De feestcollectie was helaas bijna uitverkocht, maar ik liep wel tegen iets anders aan...
Mijn oog viel opeens op producten uit de Oceanus-lijn. Huh? Die verkochten ze echt al heel lang niet meer. Wat trouwens echt super jammer is, want de geur is echt verrukkelijk! The Body Shop in Zoetermeer verkoopt op dit moment Oceanus douchegel, bodymist en bodylotion.

Ik had nog even aan de verkoopster gevraagd hoe het precies zat, met deze lijn. Zij vertelde dat TBS de Oceanus-producten niet meer standaard in de collectie opneemt (misschien wel als we massaal protestmails sturen). Soms worden ze alleen nog verkocht tijdens de sale. Ok..misschien is het een restant. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.

Ik weet niet zeker of elk filiaal producten uit de Oceanus-lijn heeft staan, maar het is zeker de moeite waard om even te checken.

Bij elkaar was ik voor de bodylotion en de bodymist ongeveer 10 euro kwijt, een koopje dus.

4 opmerkingen:

  1. hey, waar heb je dat vandaan? Het is jarenlang mijn geur geweest, maar zelfs tot in Zweden is het niet meer verkrijgbaar. Zoetermeer ligt een eind uit mijn richting. Kan ik misschien een beroep op je doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi,

    Ja ik was ook helemaal verbaasd toen ik ze zag staan. In Z'meer stond dus alleen douchegel, bodylotion en bodymist.

    Je zou even het filiaal bij jou in de buurt kunnen bellen of ze deze lijn achter hebben liggen. Zo niet, dan kunnen ze het misschien via Zoetermeer bestellen.

    Mocht het niet lukken, mail me even via post@thebelljar.nl. Dan kan ik kijken of ik je kan helpen.

    Je kunt me trouwens ook volgen he (kijk maar eens in de balk rechts) mocht je het leuk vinden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vol verbazing lees ik dus dat Oceanus in Zoetermeer nog te krijgen is. Ik ben al een tijd op zoek naar de bodylotion, want ik vind hem verrukkelijk! Ik ben zelfs al via de Engelse webshop van de Bodyshop bezig geweest, waar het nog wel verkrijgbaar is, maar ze leveren alleen in de UK. Helaas voor ons Nederlanders dus. Maar als het mogelijk is zou ook ik een beroep op je willen doen. Ik hoor het wel! Alvast bedankt in elk geval! Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid. Gek he, dat er nog een paar producten uit deze lijn in Z'meer staan?

    Ik heb afgelopen zaterdag 1 bodylotion extra gekocht. Morgen zet ik een oproepje op m'n site. ('s avonds). Ik verkoop 'm dan voor 6 euro (dat kostte hij in de sale). Wie het eerst reageert mag hem hebben. Leuk toch?

    Ik gun het je van harte. :-) Dus houd TheBellJar.nl morgenavond in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget