zaterdag 30 januari 2010

Saturday's shoptip: Vilja muurstickers

      
Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.

Ik kreeg vandaag een nieuwsbrief van de webshop Vilja in mijn inbox. Hierin werden de vrolijke muurstickers onder de aandacht gebracht. Deze zijn vanaf nu weer online te bestellen. Vandaar dat ik je vandaag deze musthave muurstickers laat zien.

Voor maar ongeveer  €13,95 geef je jouw woon- of slaapkamer een flinke opknapbeurt. Ok, ik geef toe, de kwaliteit van deze stickers is niet super. Ze zijn wat dunnetjes, maar dan kun je gewoon over een tijdje weer nieuwe muurplakkertjes aanschaffen.  Genoeg keuze.



Wil jij de muurstickers hebben? Hier kun je ze bestellen »

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn zoo leuk inderdaad, helaas geen nieuwe gezien :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke muurstickers gezien!
    Jammer dat ik al eerder besteld had maar ik hou deze website maar al te graag op de hoogte voor de nieuwe stickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk de muurstickers, precies iets wat mijn dochter leuk zult vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stickers zeg! Ben al een lange tijd op zoek naar de leukste muurstickers voor op de kinderkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke muurstickers! Maak je deze helemaal zelf?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget