vrijdag 29 januari 2010

Sephora by OPI, Modern Flowers collectie

Mijn liefde voor het nagellak merk OPI steek ik niet onder stoelen of banken. Regelmatig komen ze met nieuwe, bijzondere collecties. En dus zul je ook vrij vaak een artikel over OPI kunnen verwachten op TheBellJar.nl.

Dat Sephora en OPI een samenwerking onder de naam Sephora by OPI (jawel, origineel!) zijn aangegaan, wisten veel van jullie misschien al. Naast de standaard Sephora by OPI collectie brengen zij ook limited edition nagellakkleurtjes uit. De nieuwste limited edition collectie heet Modern Flowers.



Over de Modern Flowers collectie
Zes kleuren, daar bestaat deze lijn uit. Verschillende kleurrijke bloemen zijn omgevormd tot vrolijke nagellakkleurtjes: de Modern Flowers collectie.

Ik heb alle kleuren voor je op een rijtje gezet:
  • Cover me in petals - Vivid tigerlily red orange
  • Go with the Flower - Bright tulip pink with hot pink shimmer
  • Handpicked for Me - Light pink lilac with silver shimmer
  • Iris I was Thinner - Medium iris purple
  • It’s Bouquet with Me  - Sheer violet with silver and holographic glitter
  • Leaf Him at the Altar - Metallic vine green

Opi is verkrijgbaar bij V&D, maar Sephora by OPI is nog niet gesignaleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget