donderdag 14 januari 2010

Shoplog: glitteroogschaduw van H&M


Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Laatst heb ik de goudkleurige glitteroogschaduw (rechts op de foto) gekocht bij H&M. Ik verwachtte er niet zoveel van. Meestal zijn glitteroogschaduws namelijk erg opvallend en dat wilde ik juist niet. Daarnaast is de make-up van H&M niet altijd even denderend.
Maar deze keer was het resultaat erg mooi. Niet opvallend, maar subtiel mooi.

Ik had de poeder aangebracht met een kwastje (deppend) over mijn al opgemaakte ogen. Dit gaf het beste resultaat, omdat de oogschaduw niet heel erg gepigmenteerd is. Het geeft op die manier een mooie toevoeging aan je oogmake-up.

De potjes kosten maar 2,95 euro. Echt een probeerprijsje dus! Ik heb de andere twee ook gelijk online besteld. »

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget