zondag 24 januari 2010

Shoplog: The September Issue ( + trailer)


Heerlijk een avondje op de bank: film aan, lekkere chips erbij (ik heb erg lekkere ontdekt - binnenkort komt er een artikel over online) en een warme fleece deken. Ik was speciaal, voor vanavond, naar de stad gegaan om The September Issue aan te schaffen. Helaas was de DVD nog niet binnen en dus is het afwachten tot de postbode hem komt langsbrengen. Bij Bol.com is-ie namelijk wel al gewoon te koop.

Waar gaat The September Issue over?

Altijd al willen weten hoe het er achter de schermen aan toegaat bij dé modebijbel van de wereld? Benieuwd of hoofdredacteur Anna Wintour echt zo'n bitch is als in The Devil Wears Prada? The September Issue, een documentaire over de dikste editie van de Amerikaanse Vogue, geeft je antwoord op die vragen. Na deze film zouden we allemaal onze eigen Vogue moeten kunnen maken. The September Issue onthult alle geheimen van bladenmakers, die normaal gesproken onbelicht blijven.

Ok, mijn filmavondje heb ik uitgesteld. Maar dat heb ik er graag voor over, volgens mij wordt het smullen met deze documentaire.

Bij Bol.com kun je hem voor €14,99 bestellen »  (op werkdagen: voor 21.30 uur besteld, de volgende dag in huis!)

1 opmerking:

  1. Geweldige docu! Ik had kaartjes gewonnen via de Glamour voor een preview en vond 'm geweldig. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget