zondag 17 januari 2010

Shoplog: zwarte suède laarzen van Invito


Laarzen: je kunt er niet genoeg van hebben. Een paar om op te shoppen, een paar om mee naar je werk te gaan of een paar met zulke hoge hakken, waardoor ze alleen geschikt zijn voor een verjaardag ofzo. Helaas groeit het geld me niet op de rug en dus is het ideaal als ik een paar combi-boots kan vinden, die ik voor meerdere gelegenheden kan gebruiken. Volgens mij ben ik geslaagd...

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Bij Invito liep ik tegen deze suède zwarte  laarzen aan. De hakken zijn 4,5 centimeter hoog, dus er valt goed op te lopen. Je kunt ze stoer over een broek dragen, of juist classy eronder.  Maar sexy onder een jurkje kan natuurlijk ook.

Helaas was mijn maat al uitverkocht en dus kan ik ze pas over 10 dagen in m'n armen sluiten...

2 opmerkingen:

  1. He leuke laarzen inderdaad!

    Ik moet ook weer is shoppen, zoetermeer valt niks te kopen alleen maar oude collectie :(

    blegh..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget