donderdag 21 januari 2010

Wednesday's webshop: The Secret Garden


Klik op de afbeeldingen voor een vergroting.


Het duurde even, de Wednesday's webshop, maar dan heb je ook wat...


Ken jij The Secret Garden al? Zo nee, dan wordt dat nu zeker tijd. Via deze webshop kun je namelijk de meest heerlijke bath-, body- en beautyproducten kopen. Pure verwennerij voor jezelf of als cadeautje. Klik op 'Lees verder' en ontdek waarom The Secret Garden tot mijn favoriete webshops behoort.

Over The Secret Garden

The Secret Garden bestaat uit een super creatief moeder en dochter team. Lip butter balms, body scrubs, gezichtmaskertjes, whipped body butters en bath goodies; je kunt het zo heerlijk niet bedenken of The Secret Garden verkoopt het én alle producten uit de shop zijn door moeder Rita en dochter Serena zelf gemaakt, behalve de 100% pure sheabutter, de Black African Soap en de Blooming Tea. Die importeren ze rechtstreeks uit het land van herkomst (Afrika en China). Ook heel uniek dus!

Ik zou zeggen, neem gewoon een kijk op www.thesecretgarden.nl » dan kun je 't zelf bekijken. Maar kijk uit: nadat ik één keer iets besteld had, was ik verslaafd.





Nog een leuk detail: tot nu toe was er aan mijn pakketjes altijd iets extra's toegevoegd. Een leuk mini-handdoekje, een sample of gewoon een lief kaartje.







1 opmerking:

  1. Leuk leuk, ik wou al heel lang wat bestellen daar maar het kwam er maar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget