woensdag 24 februari 2010

Grappige quiz: wat voor cupcake ben jij?

 

Wat voor baasje ben jij? Wat voor bestuurder ben jij? Welk dier past bij jou? Foute quizen zijn er genoeg... En ik heb er nog eentje voor je gevonden. Fout, maar wel de moeite waard om te doen.
Als je deze vragenreeks hebt beantwoord kom je erachter wat voor cupcake je bent. Zo ben ik sinds vandaag officieel een Sweety Rose Cupcake. Zoete gerechtjes, een high tea en een koekje bij de thee. Die dingen horen bij mij, volgens de uitslag.

Wil jij ook kijken wat voor cupcake je bent? Chocolade-, vanille- of net als ik een Sweety Rose cakeje? De quiz vind je hier »


Wat kwam er bij jou uit?

5 opmerkingen:

  1. Haha eens kijken wat ik ben. Ow ik ben een

    Fruity cupcakeaantal antwoorden: 5
    percentage: 45.5 %
    Je bent een fris en fruitig typje. Je leeft lekker maar gezond en je bent dol op kleurtjes. Het liefst zit je in de zon in een exotisch land met vers fruit of natuurlijk een fruitig cupcakeje. Een feestje met fruitcocktails wordt niet overgeslagen. Jij bent voorstander van het motto “Snoep gezond, eet een appel!”. Nee, met dit typje is niks verkeerd. Zolang fruit gezond is en je het blijft eten, blijf jij ook gezond.

    Haha xd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een Sweety Rose cakeje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben de chocolat cupcake! Heel gezond, als ik me aan de 50 gram per week hou dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Liselot: oh dan ben je behoorlijk gezond bezig dus. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget