zaterdag 20 februari 2010

Online film: Loverboy (exclusief!)

De film Loverboy vertelt het klassieke verhaal van een loverboy-slachtoffer. Scholiere Denise (Monique van der Werff) is ontevreden met haar leven. Haar oudste zus (Chantal Janzen) is hoogzwanger en haar moeder zit in de bijstand. Denise verlangt, net als elke puber, naar een hip mobieltje, veel shoppen en tot diep in de nacht stappen.
In plaats daarvan leven ze van een voedselpakket en moet ze vaak oppassen op haar zwakbegaafde tante. Als ze de 19-jarige charmante Michael (Dragan Bakema) tegenkomt, lijkt haar verlangen naar luxe en romantiek vervuld te worden. Maar Michael investeert alleen in haar uit eigen belang...

Klik op 'Lees verder' om de eerste twee delen van de film te bekijken (ongeveer 10 minuten).

Deze film is het kijken waard omdat:
Ok, de acteerprestaties zijn niet geweldig, maar de film is vermakelijk om te kijken en geeft best een goed beeld van hoe een loverboy veelal te werk gaat. Ik heb de film gezien in 2003 toen hij voor het eerst op TV werd uitgezonden. Nog steeds kijk ik er graag naar. Helaas is hij niet op DVD te koop. Gelukkig kwam ik er laatst achter dat de film in zijn geheel op Youtube te bekijken is.






Deel drie van deze film is hier te vinden » De rest vind je vanzelf.

17 opmerkingen:

  1. Ik ga 'm zo snel mogelijk ies kijken se :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deel 3 van de film duurt wel heel lang voordat de site geladen is. Is dat altijd zo?

    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deel drie is weg omdat er te vieze dingen in voor komen.
    ik moet de film kijken voor verzorging, weet iemand waar ik de film kan vinden?
    alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede film is dit! ik heb hem op school gezien en ik zat echt helemaal in de film .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie alleen deel 1 en deel 2.
    Jammer, lijkt me wel een leuke film...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij staat nu helemaal op Youtube = http://youtu.be/TjdLWaIZQVw

      Verwijderen
  7. deel 3 is verwijdert door naaktheid of seksuele inhoud, zou je misschien deel 3 er opnieuw op kunnen zetten? anders moet ik een deel overslaan.. maar tot nu toe is de film leuk! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb hem al gezien super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke film , als je een deel niet kan zien ze staan ook op youtube ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is egt een leuke film maar het laatste is erg zielig voor het meisje
    !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een leuke film maar het is zielig voor het meisje op het laatst.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De complete film staat nu in HD op youtube = http://youtu.be/TjdLWaIZQVw

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waarom is part 2 zonder geluid???

    BeantwoordenVerwijderen
  14. http://www.npo.nl/loverboy/11-06-2012/VPWON_1181673 . Hierop is het te bekijken. Succes en is een leuke film

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget