zaterdag 13 februari 2010

Saturday's shoptip: gastendoekjes en badmat van H&M home

Gisteren kon ik mezelf niet meer tegenhouden, ik moest absoluut even op de website van H&M kijken. Achteraf was ik erg blij met mijn bezoekje aan de webshop. De gastendoekjes en de badmat, waar ik al een tijd op wachtte, waren namelijk net binnengekomen.

Als je de H&M Home spulletjes ziet, dan begrijp je waarschijnlijk waarom ik ze meteen in mijn digitale shopping bag heb gestopt.
De stoffen zijn bedrukt met kleurrijke make-up spulletjes. Erg girly, maar juist daarom zo leuk!

De gastendoekjes (€4,95 voor 2 stuks) en badmat (€4,95) kun je hier bestellen »

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je blog een award gegeven:
    http://doityourself-fashionaccessoires.blogspot.com/2010/02/blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de douchegordijn met roze vlinders en het zebra badmatje aangeschaft. Deze zijn ook erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal kevin blij mee zijn ;)

    erg leuk zijn ze inderdaad, ik heb dat dekbed overtrek met bloemetjes besteld

    leuuuk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget