zaterdag 27 februari 2010

Saturday's shoptip: Lush kit voor maar €19,95

 
Ok, voordat he verder gaat lezen moet je één ding bij de hand hebben: je agenda. Of je mobiel om een afspraak in te zetten. Ik zeg het met opzet kort van tevoren, zodat de kans klein is dat je het vergeet...

Aanstaande maandag, oftewel 1 maart, start de verkoop van de Lush Hoofd, schouders, knie en teen kit. In deze kit vind je negen heerlijke producten voor maar €19.95. Negentien vijfennegentig!

De Kit bestaat uit de volgende producten:
  • Big Shampoo - 45 gram
  • Vers gezichtsmasker naar keuze
  • Vitamine C Toner Tab
  • Kleine verpakking gezichtscrème (kies uit Celestial, Vanishing Cream of Imperialis)
  • Kleine verpakking Handy Gurugu handcrème
  • Lemony Flutter nagelriemcrème in miniverpakking
  • Mini Sugar Scrub
  • Mini Each Peach Massage Bar
  • Kleine verpakking Pied de Pepper voetcrème

Dus mocht je Lush nog niet kennen, of je vindt het merk behoorlijk prijzig: grijp je kans! Je kunt de kit bemachtigen in de Lush filialen of online een shop-gokje wagen » Op is op.

3 opmerkingen:

  1. bedankt voor de tip! groetjes anuschka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem al online besteld. Ben benieuwd! Zodra ik het pakketje heb, zal ik online verslag doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja daar ben ik ook wel benieuwd naar! (onlineverslag) Lush is altijd zeker goed!
    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget