zondag 28 februari 2010

Win: een W.I.C. nagellakje van Herôme

Eerder deze week liet ik je mijn net gekochte Herôme nagellak uit de World Inspired Colours lijn zien » Dit kleurtje, nummer 72 Johannesburg, geef ik vandaag weg. Natuurlijk niet het potje dat ik al hebt gebruikt, nee een ongebruikte nagellak in een vrolijk W.I.C. zakje. Altijd leuk  om te krijgen toch?!

Wil jij meedoen met de winactie? Klik dan op 'Lees verder'
Wat moet je er voor doen?
Eigenlijk heel weinig. Stuur een mailtje naar post@thebelljar.nl met als onderwerp 'W.I.C. nagellakje'. Vergeet vooral niet om je naam en adresgegevens in de mail te vermelden. Heb je gewonnen? Dan krijg je dit via mail te horen. Natuurlijk wordt het lakje zo snel mogelijk thuisgestuurd. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Succes! :-)

5 opmerkingen:

  1. Wat leeeeuk! ik heb meegedaan:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die wil ik ook wel graag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh super <3
    tuurlijk doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik heb net m'n mailtje verzonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jullie reacties allemaal ontvangen. Je kunt nog t/m zondag reageren. Dan trek ik de winnaar.

    Jullie waren dus nog ruim op tijd met meedoen. :-)

    Ik ga binnenkort weer een leuke nieuwe winactie online zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget