dinsdag 23 maart 2010

Agenda item: Eat Pray Love

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Er zijn van die films waar ik me van tevoren al ontzettend op kan verheugen. Films waarbij ik alleen door het bekijken van de trailer al helemaal in het verhaal zit. Eat Pray Love, de verfilming van het gelijknamige boek geschreven door Elizabeth Gilbert, behoort absoluut tot die categorie.

Klik op 'Lees verder' voor het verhaal en de trailer.

Over Eat Pray Love
Op haar dertigste heeft Elizabeth Gilbert (gespeeld door Julia Roberts) alles wat een ambitieuze, hoogopgeleide vrouw zich zou kunnen wensen: een echtgenoot, een huis en een succesvolle carrière. Maar in plaats van gelukkig te zijn, wordt ze overspoeld door paniek, verdriet en verwarring. Ze besluit dat het tijd is voor een zoektocht naar de dingen die ze mist in haar leven: plezier, toewijding en evenwicht. Ze gaat op reis. In Italië maakt ze kennis met la dolce vita, in India met tempelvloeren die geschrobd moeten worden en in Indonesië met een bijzondere medicijnman én haar grote liefde.



Spreekt dit verhaal jou ook aan? Markeer of omcirkel 10 september dan in je agenda. Dan draait de film pas in de Nederlandse bioscopen. We moeten het dus nog even doen met het boek.

1 opmerking:

  1. Ik vond het boek echt geweldig! En Julia Roberts vind ik altijd leuk, dus ik heb het genoteerd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget