vrijdag 5 maart 2010

Nieuw: I love Swiss van Blond Amsterdam

Dat het goed gaat met het merk Blond Amsterdam, wisten we al. Het werk van deze Amsterdamse meiden wordt over de grens ook steeds populairder. Zo hebben ze, speciaal voor de Zwitserse winkelketen
Manor, een 'I love Swiss' servies ontworpen.

Het servies bestaat uit een theepot (€29,95), een mok (€6,95), een ontbijtbord (€7,95) en een kom (€7,95). Mocht jij dit servies ook graag in je bezit willen hebben, dan kan dat. Je moet er wel voor naar de flagshipstore in Amsterdam. Ik vind het jammer dat Blond Amsterdam lang niet alles online verkoopt...

4 opmerkingen:

  1. Ow leuk zeg. Wendy en ik hebben daar familie dus spreekt dit ons wel aan. Geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neee, dat meen je niet, wat leuk!!!! Jammer, ik had deze graag zelf willen hebben, i love switserland!! Is dat gewoon de Blond Amsterdam winkel in Amsterdam waar je deze kunt kopen? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik google manor net even.. Janneke en Femke zijn Brabantse ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Anoniem: ja klopt ik las het inderdaad! Al wonen en werken ze in A'dam natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget