zaterdag 6 maart 2010

Saturday's shoptip: Moleskine Passions

Ben jij van de lijstjes? Nou ik wel! Boodschappenlijstjes en To-do lijstjes (en dan onderverdeeld in: werk en huishoudelijk, lange termijn): bij mij zie je ze overal in huis rondslingeren.

Geen wonder dat ik graag een aantal notebooks uit de Moleskine Passions-collectie zou willen hebben.  Hier kun je bijvoorbeeld al je favoriete recepten, boeken of films in noteren. Want ook dáár maak ik lijstjes van.

De boekjes worden geleverd met
tabjes, zelfklevende labels, boekenleggers, gekleurde icoontjes en een groot binnenvak. Helemaal compleet dus, precies zoals we dat van Moleskine gewend zijn. Met dit boekje in huis kan het verzamelen beginnen, maar dan wel op een geordende manier.
Wil je zo'n luxe notitieboek aanschaffen? Dat kan gewoon via Bol.com »

2 opmerkingen:

  1. Oeh... voor een lijstjesfreak zoals ik is dit wel heel verleidelijk! Dat heb ik overigens wel vaker met dingen die je op je blog hebt staan. Ik word er meestal heel hebberig van! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind lijstjes heerlijk om te maken. En dan vooral wanneer ik dingen kan afstrepen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget