zaterdag 6 maart 2010

Shoplog: GOSH aankopen


Een tijd terug was er bij Kruidvat een actie: alle GOSH-producten 1+1 gratis. Ik schreef er een artikel over » Ik bedacht me opeens dat ik helemaal vergeten ben, mijn aankopen aan jullie te showen.
Ik heb twee Quattro's gekocht. Eén wat grijzer palette en de ander met meer bruine tinten. Ik vind ze erg fijn. Makkelijk mee te nemen in een toilettas, naar school, je werk of een weekendje weg. Daarmee heb je alle kleurtjes gelijk bij de hand. Ik vind ze alleen niet super gepigmenteerd.

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze niet zo gepigmenteerd zijn, het zijn wel mooie kleuren namelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de kleuren zijn zeker mooi. Qua pigmentatie: het helpt als je ze oogschaduw in meerdere laagjes aanbrengt. Verder kun je de make-up halverwege de dag wat bijwerken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget