woensdag 21 april 2010

Abo op LINDA: Gigolo of tas? (+ filmpje!)


"Volgens ons is de tijd er rijp voor," aldus Linda's hoofdredacteur Jildou van der Bijl over de nieuwe spectaculaire werf van LINDA. Besluit je tijdens het lezen van nummer 69, met het thema overspel, een abonnement te nemen, dan kun je als welkomstgeschenk kiezen tussen een gigolo of tas.





De redactie van LINDA. wacht in spanning af wat de nieuwe lezeressen gaan kiezen. Als opwarmertje staat er in de nieuwe LINDA. een portrettengalerij met vijf gigolo’s. Het blad geeft 25 gigolobezoeken weg. Nieuwe abonnees komen voor zo’n bezoek in aanmerking door aan te geven waarom zij (of hun moeder/vriendin/buurvrouw) zo graag twee uur met een persoonlijk uitgekozen gigolo zou willen doorbrengen.

Jildou: "Als ze daar behoefte aan hebben, zouden vrouwen net zo gemakkelijk een gigolo moeten kunnen inhuren als mannen een prostituee."

Hmmm, ik denk er nog even over. Wat vind jij van deze abonneewerf?

LINDA. 69 ligt vanaf woensdag 21 april in de winkel.

2 opmerkingen:

  1. hmm dit vind ik heel vaag. er zit natuurlijk wel wat in, maar als ik moest kiezen ging ik toch echt voor de tas hoor ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was nogal wat ophef over he? Dat mannen dan moeilijker een klant kunnen weigeren in dat geval.

    Stel dat je echt een afschuwelijke lelijke vieze klant hebt, ik vind het niet normaal hoor..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget