vrijdag 9 april 2010

Gratis Flow download: Keri's inspiratieposter

Ik weet wat mij de komende tijd te doen staat... Jij hebt waarschijnlijk hetzelfde gevoel, wanneer je de inspiratieposter van Keri Smith hebt doorgenomen. "Om je creativiteit een impuls te geven of gewoon zomaar, voor de leuk." En dat is precies wat dit 'velletje met woorden en zinnen' met je doet; het bezorgt je de creatieve kriebels. Je wilt dingen doen!

Keri Smith, wie is dat ook alweer?
Keri Smith is een auteur en illustrator. De crea-bea boeken Wreck this Journal, How to be an Explorer of the World, The Guerilla Art Kit, Living Out Loud en haar nieuwste creatie This is not a Book, staan allemaal op háár naam. Verder is is zij druk met haar populaire blog Wish Jar (je snapt vast wel dat deze domeinnaam mij erg aanspreekt). 

Wat staat er dan zoal op deze must-print poster? "Teken je avond eten", "Neem een foto van iemand die je niet kent schrijf een korte biografie over die persoon." Of nummer 63: "Verzamel een aantal platte dingen uit de natuur (bladeren, bloemen). Plak ze in je dagboek." Het is gewoon grappig en ontspannend om deze opdrachtjes uit te voeren. Het verbreedt je horizon en verbreekt de misschien-normaal-zo-standaard-ingevulde-week.

Leuk om uit te printen en op te hangen. Je vindt de inspiratieposter op de website van Flow, bij downloads onder het kopje 'Handig' »

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hem hier als jpg op je log hebt staan :)
    Ik had net het pdf bestand via flow gezien/gevonden.....
    Vind hem Leuk!
    Maar kan helaas op het moment niet printen :(
    Ik wilde hem misschien even op mijn hyves zetten en denk dat ik het maar over ga schrijven en zelf een poster ervan maak....
    Dus jpg formaat vind ik dat wat handiger :)

    Dank je wel.

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget