zondag 11 april 2010

HEMA vrachtwagens in een nieuw jasje

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Wist jij dat we sinds 2001 al naar dezelfde HEMA vrachtwagens kijken? De campagne 'Altijd jezelf' rijdt inmiddels al acht jaar rond. HEMA vindt het dan ook tijd om de 250 vrachtwagens te voorzien van een nieuwe look, die aansluit bij de vernieuwde huisstijl.

Centraal staan artikelen die laten zien waar HEMA voor staat: bijzondere eenvoud. Dus alledaagse artikelen, die door hun vormgeving toch heel speciaal zijn. Een supersize appeltaart en levensgrote make-up spullen bijvoorbeeld.

44 beelden zijn verdeeld over het gehele wagenpark van HEMA. 'Spaar' jij ze allemaal?

Het ontwerp is gemaakt door Fred Kramer, de fotografie is verzorgd door Hans Pieterse en de beplakking wordt gedaan door RoadAdvertising.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget