dinsdag 20 april 2010

Huisje kopen?

Ik wil nog weleens een vreemde invulling geven aan een verloren uurtje. Zo vind ik het leuk om huizen op Funda te bekijken. Ik heb het dan natuurlijk niet Jan Modaal's stulpje. Nee, mijn interesse gaat vooral uit naar 'kastelen' waar je een 6-nullen-bedrag voor neer moet tellen. Benieuwd wat ik tegenkwam?

Soms zijn de huizen bijna nog bekender dan de BNN'ers die erbij horen. Zo kwam ik de villa van Gordon tegen. Net als de eigenaar zelf, zien we de woning regelmatig in verschillende programma's voorbij komen. De foto's gunnen je een inkijkje, tot aan de slaapkamer toe. Tja, of we dat wel willen zien... »

Heel iets anders, maar net zo interessant (of oninteressant) is een andere luxe villa. De film De Gelukkige Huisvrouw draait nog maar een paar dagen in de Nederlandse bioscopen. De luxe villa, waar Waldemar en Carice de filmliefde hebben bedreven, staat alweer te koop. Kijk maar »

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget