donderdag 22 april 2010

Koninginnedag special @ Lush: Karma douchegel


Leve de Koningin! Dat moeten ze bij Lush hebben gedacht. Ze grijpen onze nationale feestdag aan om een special op de markt te brengen. Klinkt negatief van mijn kant, maar zoals je weet ben ik groot Lush fan, en dus vind ik dit helemáál niet erg. Hoe meer Lush producten er op de wereld worden gezet hoe beter, is mijn beauty-motto. Klik op 'Lees verder' en maak kennis met het nieuwe Lush-kindje.

Snelheid is geboden bij het bemachtigen van dit oranje-product. Laat je ogen dus snel even over dit artikel rollen, bedenk of het voor jou een musthave is, en surf naar de website van Lush » Sinds afgelopen dinsdag is daar de limited edition oranje (hoe kan het ook anders?) Karma Shower Gel te koop. Er zijn slechts 100 flesjes (à 250 ml. voor €15.95) beschikbaar dus mocht je een fan zijn, wees er dan snel bij voordat je te laat bent. Op = echt op! En we weten allemaal: dat geeft echt zo'n baal-gevoel.

Over Karma
Karma: je houdt ervan, of echt helemaal niet. De geur komt een tikkeltje oosters je neus binnen; kruidig, maar tegelijkertijd fruitig. Natuurlijk ontbreekt de sinaasappel niet. Hmm, als ik de woorden zo zie staan, klinkt het niet erg aantrekkelijk. Toch is dit één van de meest geliefde geuren van Lush. Dat zegt wel iets toch?

De verzendkosten van de Lush-webshop zijn behoorlijk hoog. Het is dus de moeite waard om gelijk een grotere bestelling te plaatsen. Bekijk vooral even de nieuwe lenteproducten »




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget