maandag 19 april 2010

Mijn scriptie is online te vinden

Als je veel online te vinden bent, is het aan te raden om soms even je eigen naam te googlen. Ik weet het, ik klink nu behoorlijk moederlijk, maar soms vind je echt vreemde dingen over jezelf op het internet.

Zo kreeg ik ooit een link doorgestuurd. Na twee klikken kon ik erachter komen, wanneer ik kom te overlijden. Een rouwkaart met daarop mijn naam, maakte het plaatje compleet. Een beetje gruwelijk, dat wel, maar mijn nieuwsgierigheid nam de overhand. 11 november 2069 was het antwoord. En nog steeds, wanneer je mijn naam in het Google-zoekvlak intypt, krijg je mijn 'sterfdatum' in beeld. Gezellig!
Vandaag vond ik iets heel anders van mezelf op internet. Namelijk mijn afstudeeronderzoek, bestaande uit het onderzoek zelf, plus de creatieve briefing. Hier kun je 'm vinden » Leuk om te lezen als je geïntesseerd bent in merken, websites en online communicatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget