zaterdag 10 april 2010

Saturday's shoptip: Het Zesde Zintuig het bordspel

Mijn favoriete programma op TV is op dit moment zonder twijfel het Zesde Zintuig. Tijdens de commercial break viel het mij op dat er reclame werd gemaakt voor het gelijknamige bordspel, dat gebaseerd is op dit programma. Ik kon het niet laten om wat extra informatie over dit spel te zoeken...

Over Het Zesde zintuig - Wie lost de misdaad op?
Spannend, dat is dit spel zeker. Het is de bedoeling dat je jouw zesde zintuig gebruikt om achter de waarheid te komen. Je 'weet' meer dan je denkt, althans, als je de makers van dit spel moet geloven.
Je ziet, hoort, voelt, ruikt en proeft. Hiermee doorgrond je het verleden, heden en zelfs de toekomst.
Pendelaar, waarzegger, wichelaar, koffiedikkijker, kaartlegger of medium. Wat ben jij? Samen met je medespelers onderzoek je de plaats delict om zes kenmerken te achterhalen: slachtoffer, dader, misdrijf, motief, middel en tijdstip. Aan het eind van het spel weet jij wie werkelijk een zesde zintuig heeft. Speel daarom nu het spel en test jezelf!


Natuurlijk wordt het programma behoorlijk uitgemolken op deze manier. En toch zou ik dit bordspel maar al te graag aan mijn nog-behoorlijk-kleine spellencollectie willen toevoegen. Denk jij er net zo over, dan kun je 'm hier bestellen » voor €12,95

Welk Het Zesde Zintuig-product zou jij graag op de markt willen zien verschijnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget