zaterdag 3 april 2010

Saturday's shoptip: vissenkom voor aan de muur


Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Op internet heb ik een leuk item voor in huis gevonden, waar je zelf invulling aan kunt geven. Wat heb je nodig? Een stevige spijker of schroef, water, steentjes of schelpen, een plantje en een

vis. Ik heb namelijk een vissenkom voor aan de muur gevonden.

Als je mijn website een beetje volgt, dan weet je dat ik veel van dieren hou. Het lijkt me dan ook geen goed plan om deze kom te voorzien van het type goudvis. We willen Botje toch niet mishandelen? Ik zat meer te denken aan 2 guppies (let wel even op het geslacht!). Ik overweeg een paar van deze muurkommen aan te schaffen voor mijn toekomstige huisje. Bestellen kan op Wrapables.com voor 19,99 dollar »


Over dat huis vertel ik je volgende week trouwens meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget