vrijdag 14 mei 2010

Beautiful branding: Jillz loves football


Ik kan een potje voetbal op z'n tijd best waarderen. Zo'n groot en vol stadion met schreeuwende mannen, die zich druk maken om andere mannen die achter een bal aanrennen, is best een hele happening. Helaas is het meerdere malen voorgekomen dat ik een doelpunt niet zag aankomen, omdat ik bijvoorbeeld weer naar een meeuw zat te kijken die door het stadion vloog. Jaja, ieder zo z'n interesse.

Maar goed, even weer to the point. Zeker weten dat ik mijn ogen gericht houd op het spelletje wanneer er bepaalde regel wordt afgeschaft. Zo strijdt Jilzz, de naam achter de sparkling cider, ervoor dat voetballers hun shirt weer mogen uittrekken, nadat er is gescoord. Onder het mom van 'Keep the game beautiful' roepen ze vrouwen op de petitie tegen deze 'belachelijke spelregel' te ondertekenen.

Vanzelfsprekend heb ik dat dus gelijk maar even gedaan. Nu maar hopen dat onze stemmen snel worden gehoord, het liefst nog voor het WK van start gaat!


Ook in actie komen? »

1 opmerking:

  1. Zoooo jammer dat van Nistelrooy niet meespeelt met het WK... :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget