woensdag 5 mei 2010

Gespot: gekleurde nagelkapjes voor de kat

Als het gaat om dieren (en baby's) geldt voor mij "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg". Ik vind ze gewoon mooi zoals ze zijn. Aan mijn hond's kont geen anusbedekker » en aan de nagels van mijn kat geen gekleurde kapjes. Ja, want ook die bestaan...

De omschrijving op de webshop Presentsathome.nl luidt als volgt: "Hangt uw kat dagelijks in de gordijnen of gebruikt hij of zij uw bankstel als krabpaal? Nu is er een oplossing: de Palmpet Nagelkapjes!" Deze kapjes zorgen er dus eigenlijk voor dat jouw kat zijn of haar natuurlijke krabbehoeften niet meer tot uiting kan brengen. Natuurlijk is het zwaar irritant, dat wanneer je thuiskomt, de ophalen in de gordijnen zitten en je behang gefileerd is. Ik weet er alles van! Maar is het niet algemeen bekend dat de kans groot is dat jouw viervoeters zich vergrijpt aan de meubels?! Dat weet je bij de aanschaf van een kat.

Zie jij deze-soort-van-gelakte-nagels wel zitten voor Minoes? Elke kit bevat 20 nagelkapjes, 1 flesje plak vloeistof en een makkelijk te volgen gebruiksaanwijzing. Elke bevestiging blijft gemiddeld 4 tot 6 weken zitten. Hier kun je ze bestellen »

8 opmerkingen:

  1. das zielig!!
    Maar het ziet er wel schattig uit eigenlijk:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zielig!
    maar idd het ziet er wel lief uit
    maar hoe wil je dat in godsnaam op je kat z'n nagels plakken??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkt super, en de kat kan nog gewoon zijn krabbehoefte behouden, krabt nog steeds aan de krabpaal, enige verschil is: Er gaat niks meer kapot! Geweldige uitvinding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Minja: thnx voor je reactie! :-) Ik heb er toch een beetje een onnatuurlijk gevoel bij. Kan me niet voorstellen dat een kat er niets van merkt, ze zien er best groot uit namelijk...

    En hoe werkt het als je kat z'n nagels in wilt trekken, dat kan toch niet?

    Misschien ga ik het uitproberen als er doorschijnende kapjes worden verkocht. Nu lijken het net gelakte nageltjes. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tara!

    Ze kunnen gewoon hun nageltjes intrekken hoor.
    op www.nagelkapjes.nl kun je ook transparante bestellen. (dacht ik)

    Groetjes Minja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een uitvinding! Onze kat is ergens allergisch voor en heeft zich helemaal kapot gekrabt. Hij draagt een kapje, maar het duurt al weken voor de wonden zijn genezen. Misschien is dit de oplossing om te doen tot de wonden helemaal genezen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Edith: Ja wie weet werkt het wel inderdaad! Je kunt het altijd proberen natuurlijk. :-) Laat je weten of het heeft geholpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe verwijder je ze dan? Aangezien ze geplakt zitten met lijm. Mail me :) rachelschatfay@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget