zondag 9 mei 2010

Gespot: 'Pamela Love Double Cage Ring'

Op internet viel mijn oog op een bijzondere ring. Wanneer je hem draagt, lijkt het alsof je een heleboel ringen om je vinger hebt, maar dat is eigenlijk niet zo. Het is echt maar één ring. Snap je hem nog? Het exemplaar waar ik het over heb is ontworpen door Pamela Love en maakt deel uit van haar voorjaarscollectie.
Ik vind hem super gaaf: stoer, maar toch vrouwelijk. Laten we hopen dat er binnenkort een soortgelijke (goedkopere) versie van deze ring te koop is. 414 dollar, wat dit stukje zilver kost, vind ik namelijk veel te duur. Ondanks het grote bedrag dat je ervoor neer moet tellen, is de ring geheel uitverkocht. Wel kun je er alvast eentje reserveren. 

Meer foto's zijn te vinden op Bonadrag.com. Daar kun je de ring ook bestellen.

1 opmerking:

  1. Ik heb de ring ook gezien en ben er helemaal weg van!1 Sowiesoo een tik met ringen.. Mocht je iets in deze richting vinden, let me know, hij is geweldig! liefs floor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget