vrijdag 28 mei 2010

Ik ben in Edinburgh!

Ein-de-lijk gaat het dan gebeuren: ik ga naar Schotland! Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik al jaren naar het land van de whiskey, de kilts en de doedelzakken wil. Waarom? Geen idee. Misschien heb ik hier in een vorig leven wel gewoond ofzo. ;-) Mijn eerste bestemming : de hoofdstad Edinburgh.

Mijn extra lange weekend zal bestaan uit lekker eten, de Schotse cultuur opsnuiven, me verlekkeren aan het prachtige accent en heerlijk shoppen. Ik heb net gehoord dat er een Topshop in Edinburgh zit, dus dat laatste gaat helemaal goedkomen!

1 opmerking:

  1. Het moet vast geweldig zijn daar. Hoop dat het weer een beetje mee zit. Ben benieuwd naar de verhalen als je terug bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget