vrijdag 14 mei 2010

Lovely link: de schattige sieraden van 'Yellow Goat'

Ahhh en ohhh, dat was het enige wat ik uit kon kramen toen ik terecht kwam op de Etsy shop van Yellow Goat. De sieraden lijken zo uit een sprookje te zijn ontsnapt: bijna te schattig om waar te zijn. Verschillende gouden of zilveren bedeltjes hangen aan een oorbel, ketting of zijn te vinden op een ring. Een luciferdoosje, een paper plane, of een bootje (minder sprookjesachtig, ik denk aan de film It - jeugdtrauma nummer zoveel).

Klik op "Lees verder" voor nog meer sieraden en de link naar Yellow Goat's Etsy-shop.
Mijn favorieten? Het kaartje met daarop 'I am priceless', het luciferdoosje, het peper- en zoutstel en de oorbellen met daaraan papieren vliegtuigjes. Je merkt het wel: ik kan niet kiezen! Welk sieraad vind jij het leukst? »

Ook leuk: de blog van de dame achter dit online sieradenwinkeltje »

5 opmerkingen:

  1. Doe mij maar I'm priceless, wat een gave. Die ga ik bij mijn favorieten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je mijn tweet vorige week trouwens nog gekregen? Over de Flowsessie. Ik was ook uitgenodigd, maar was die week in Parijs. Dus was ik heeeeel benieuwd hoe leuk het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Christel: Oh nee ik had je tweet niet gezien! Jammer dat je er niet was. Het was erg leuk, we waren alleen maar met z'n 3en. Ik had verwacht dat er meer bloggers waren. :-)

    En we hebben een cadeautje gekregen. Zal 'm binnenkort op de site zetten.

    Was Parijs leuk?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget