zaterdag 1 mei 2010

Mooie etalage: Anthropologie, door Nathalie L'Eté

Misschien kun je de Monday's Magic Movie nog herinneren van Nathalie L'Eté. Daarin is te zien hoe zij een etalage in Tokyo voorziet van een beschildering » De Franse illustatrice krijgt in Nederland steeds meer bekendheid. Zo zijn de door-Nathalie-vormgegeven Bourjois make-up doosjes in onze drogisterijen te koop. Ook mijn favoriete mag Flow voert regelmatig campagne voor Nathalie's werk. Tijdens mijn dagelijkse rondje op het web liep ik bij Flow online aan tegen deze etalageruit.

Anthropologie nodigde Nathalie L'eté uit om naar New York te komen. Daar kon ze haar creativiteit de vrije loop laten op de winkelruit. Het resultaat is deze super cute (maar een beetje herfstige?) tekening. Ik denk dat ik Nathalie ook ga vragen om mijn ramen te beschilderen... Of ja zegt, is nog maar de vraag natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget