maandag 17 mei 2010

Nieuw bij Lush deel 1: Charlotte Island Body Tint

Misschien kun je je het Lush-beauty-musthaves artikel nog herinneren van een tijdje terug » Ik had op de Engelse Lush-site gespiekt, om erachter te komen welke producten wij in Nederland op korte termijn konden verwachten. Eén van die producten was de Charlotte Island Body Tint en je raadt het al: dit goedje is nu ook bij ons te koop...

Over Charlotte Island Body Tint  (€8.95 -100 ml.  / €17.95 - 250 ml.)
We weten het allemaal, lang zonnen zonder bescherming is niet goed voor je huid. Maar in- en in witte benen... Niet zo gezellig onder dat leuke rokje of bij die driekwart broek. Helaas ben ik niet gezegend met een getinte huidskleur. Nee, het is nog erger: ik zou zo door kunnen gaan als de zus van Edward uit de Twilight trilogy.

Maar nu is er Charlotte Island van Lush! Een body make-up voor alle huidtypen die een licht tintje geeft aan je huid. Die gezonde vakantiegloed is dus nu ook voor de thuisblijvers gegarandeerd. Je wordt er niet oranje van, zoals dat bij sommige zelfbruiners wel het geval is. Daarnaast schijnt Charlotte Island een beetje chocolade-achtig te ruiken, dankzij de cacaoboter. Yum! Niet geheel onbelangrijk: na het smeren heb je een heerlijk zachte huid en na een douche is de body make-up er gewoon weer af. 

Deze 'zelfbruiner' kun je in alle Lush-filialen aanschaffen, maar is natuurlijk ook online te verkrijgen » Ik vind de prijs ook goed te doen. Zeker weten dat je dit product binnenkort bij mij in de badkamer kunt vinden. En wie weet dat ik me dan aan kan sluiten bij team Jacob.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget